مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 21:002020-03-10سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 20 اسفند ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام؛ سرهنگ علی جمشید پور رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی ایلام گفت: در راستای مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و درخواست فرمانداری شهرستان ایلام و رعایت مسائل بهداشتی، طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس، با همکاری فرمانداری و بهداشت از 8 واحد نانوایی سطح شهر ایلام بازدید و توسط کارشناسان تذکرات لازم ارائه شد.

پسماندهای عفونی مراکز پزشکی ایلام بی خطرسازی می شود غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انتشار بیماری کرونا از طریق پسماندهای پزشکی مراکز درمانی اختصاص یافته به بیماری کرونا، کارشناسان این اداره کل بر همه مراحل تولید، نگهداری، بی خطر سازی و دفن پسماندهای یادشده نظارت دقیق و مستمر دارند.

وی افزود: پس از انتشار بیماری کرونا در کشور و تبع آن در استان ایلام، مکاتبات و توصیه های لازم برای مدیریت پسماندهای مراکز درمان این بیماری به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام و تأکید شده که بی خطرسازی پسماندهای مذکور در محل بیمارستان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام